Presentation - Lova

Jag heter Lova Lundqvist och jag är född -99, alltså 13 i år.  Jag rider på Hammarö ryttarförening 1 1/2 ggr i veckan, varje fredag i en allroundgrupp och varannan torsdag i hoppgrupp.

På ridskolan är jag även skötare på Geishas Toshima ( kallas Bruno ). Han är en 6-årig valack som ridskolan köpte in i början av hösten. Han var sent tagen och inte inriden. Jag fick vara med och rida in han och numera är han min absoluta favorithäst. Vi har börjat hoppa lite smått tillsammans och det tycker han är kul. Dressyr är han superduktig i. Tillsammans har vi startat en dressyrtävling och fler tävlingar hoppas jag på! Han är en enormt mysig kille som älskar att bli borstad och kelad med.
Jag älskar dig Bruno <3







Klara || 2012-03-05 Kl: 20:45:48

Kul att bloggen är igång igen! :) vad snyggt ni har gjort med bloggen oxå<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: